Dagarna går fort förbi..

Nu är det äntligen lov, tack gode gud! Ska bli skönt att rensa tankarna lite..
Idag var det övningskörning på skolan - 3dje lektionen i rad vi krypkör *damn* är jag så dålig eller är de min lärare de är fel på?!
Efter det blev det hem och slänga sig i soffan med lite Ravioli och knäckebröd tillsammans med filmen WANTED. Hmm den var väll si och så, men Angelina Jolie var med i den och då blir den ju helt enkelt lite bra iallafall :)
Älsklingdanne kom förbi och myste lite och drack kaffe, sen hjälpte han pappa att lasta av spånsäckarna och sen åkte han hem..
Pappa har vatt och handlat fodervagn och nya fodermåttskopor idag :) Snäll han är <3
Longerade btw Esso idag - HAN ÄR SÅ FIN!! Ohh ja längtar bara så tills på söndag - dressyrträning igen =)
Det är dunderskillnad på honom redan, TACK STINA..
För övrigt är jag sjukt hoppsugen, vad gör man åt saken?
Ska sätta mig snart och plugga lite teori, men först ska ja hämta ved och försöka få upp värmen i huset lite :)...

Min fråga till er - Vart skulle du helst bo om du själv fick välja? Egen gård, I Stan  eller kanske Hyra ett hus på landet bara?

Kommentarer
Postat av: tess

en 2a eller 3a inne i stan, lätt!

2008-10-24 @ 23:41:43
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0