Dressyrträning för Stina Nerman

Vaknade runt 9 idag. Har sovit superilla och tror att sjuklighteten börjar krypa på mig.. Ja känner mig allmänt depp och trött och vet inte riktigt om ja ska sova eller vara vaken.
Iallafall runt 12 åkte vi till Danne på middag - plankstek :) Sen till hasselängen för att städa så de kan sätta in nya fönster.. Längtar tills de är klart o ja har mitt körkort, vill inget hellre än att bo med danne nu känns som de är vi och alltid kommer vara vi <3
Iallafall sen hem och dressyrträna med Athos på fältet, han va MEGAPIGG och jobbig att rida! Hoppas de går bättre imorrn..
Vid 6 bar de av till träningen med Esso för stina. Han skötte sig DUNDERBRA :D Ja är så jävla nöjd med alla stina träningar och hoppas de kommer vara lika givande för oss som de var för bellman och mig.
Längtar redan till nästa söndag då vi ska träna igen då :)
Idag tränade vi en massa massa grunder och på att få honom rätställd och inte hänga i min hand, sen att han ska trava i lugn trav och inte hetsa in i massa olika övningar. Vi tränade övergångar och sen stora mittvolten över till hörnpasseringar och fattningar.. DUKTIG helt enkelt.. Både han och jag vart helt slut vilket är possitivt..

GE MIG SÖNDAG IGEN! Ja har fått lusten till hästar tillbaka <3 Lägger in lite bilder från dagens dressyr med athos, tyvärr blev de inget på esso eftersom vi rider i ridhus..
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0