I väntan på bussen..

Oh hinner inte med bloggandet, eller kanske helt enkelt inte vill och orkar ta mig tid ( det är nog det de handlar om)..
Lyssnar på RMK & CO - I väntan på bussen (great song)..
Löshoppade Esso igår, 130 - dutti kille <3 Synd att han aldrig fått chansen att visa sina kvalitéer som 3 åring :(...
Glömt skriva hur dressyrträningen för SN gick i söndags - han va svin duktig :) 3 riktigt fina och stadiga fattningar * är stolt*
Längtar redan tills på söndag då de är dressyrträning igen :)
Imorrn ska favvogubben få sig en tur bland stock och sten i skogen - träna lite galopp osv :)
Btw har vi köpt klippmaskin nu, så skulle klippa esso idag men han hade inte fått ngn specc päls så de behövdes inte..
DOCK SÖKER JAG VINTERTÄCKE STL 155 med hals!!! Ngn som säljer?

Hmm aa men ni finner filmlänk från löshoppningen på www.emii.se
 
Nu ska ja lägga mig framför en film och deppa över att min kära pojkvän inte är här :( Saknar faktiskt honom, har ju ingen att pussa på och busa med..
Älskling då <3


Over and out...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0