One of these mornings

Oj, kul att ja har så många läsare - vad flitiga ni är! Synd bara att inte fler av er började kommentera!?
Startade morgonen tidigt för att tess igentligen skulle dykt upp, hon var sjuk så icke sa nicke.. Krya på dig tjejjen.. Blev till att slöa framför lite film med hund och katt.. Sen avfärd till farfar i östra husby för att hälsa på, han börjar bli gammal nu..
Nu ska jag snart ner och tömköra Esso, sen blir det till att spendera resterande av dagen tillsammans med min kära pojkvän!
Grattis till min kära bror som fyller 4 år idag..!

Fråga till er läsare: Vilken sida på internet besöker ni mest och oftast?


Dagens dricka: Fun Light Darling Rhubarb, sockerfri saft med en perfekt smak av rabarb och inte alls så stark!

Dagens film: Into the wild, den borde få ett pris, jag grät rentutav åt filmen.. Citat "jag tycker inte illa om människan, jag tycker bara mer om naturen". Mycket värd att se - en djupgående film som kräver massa massa tänka!
  
Dagens låt: One Of These Mornings - Moby. Delvis för att denna låt är med i Miami Vice men också för att den har en helt sjukt underbar känsla! Moby överlag gör så bra låtar! Guld till dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0