SNÖ

Jädra snö...
Jag är depp...
Athos typ såld kanske eller ja vi ska ha en till som provrider imorrn innan vi bestämmer oss, och Esso är en bomb... Dock gör han mkt fina galoppfattningar nu - LÄNGTA TILL STINA PÅ SÖNDA eller vad (A).. Har gjort min debut att rida utan säkerhetsväst på honom nu, så kommerla göra de varje söndag nu för att bättre på min sits lite..
Har JOUR hela veckan i skolan vilket betyder att jag är hemma typ 8 varje kväll?! SÅ JÄVLA DEPP, Ja har väll annat för mig än att ta hand om deras hästar eller?
Släktträff imorrn och ja har noll koll vad ja ska ha på mig, pinsamt då de är dannes pappas släkt vi ska träffa och ja typ aldrig har sett dem (A)..
Jobbat med pappa i melby idag, booring - dessutom va de kallt..
Ridit ut med frida (hon låna athos).. Esso va, pigg.. Och de snöa *grr*..
Imorrn blir de nog en liten tur i sommarhagen. Sen träning på Söndag och sen har han vila hela nästa vecka om ja inte ev hinner tömköra något..

DESSUTOM - Saknar jag Bellman...
Bara negativt idag känner jag.. Så Bye bye..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0