Sorry

Jag blir galen, tycker dagarna bara springer iväg!
Skolan till halv 4, sen hem och sen stan med Grannen.. BODDE typ på Kings ida :) Köpte dock inget då jag inte hittade något idag sen va ja kanske lite snål (A).. Bytte sadelgjorden ja köpte i tisdags då den va för kort. Så nu har ja en annan modell i stl 130 av märket Capone istället...
Ja vill dock att min häst ska bli ännu fetare! Blir mera Hippo foder nu framöver sen ska ja åka o köpa olja imorrn..

Efter Kings blev de ju teori på körskolan. Slut vid 20.15 så övningskörde jag hem, fixade i stallet och sen red ja ut en runda i mörkret (JA HATAR KVÄLLAR)!! iallafall, hoppas ja hinner med mer imorrn.. Har körning på körkskolan vid 8.45.

JA LÄNGTAR TILLS SÖNDAG :) Ovanligt va :P
Saknar min underbara pojkvän med, han är inte med mig inatt :'(
Fotade lite höstbilder för ett tag sen, skickar in 2 av dem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0